Introductie nieuwe leden

AEX daily chat, nieuws en algemene discussies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Re: Introductie nieuwe leden

Berichtdoor Jos op ma 25 aug 2008, 07:44

Welkom Marten. :) Succes met het uitdiepen van je strategie en ik ben benieuwd naar de volgende column op BodB.

gr. Jos
"It is better to struggle in the service of one's dreams than to find instant success at meaningless work." Brett Steenbarger
Jos

Berichtdoor Jurgen op zo 07 sep 2008, 21:33

Hallo allemaal!

Ik ben Jurgen en ben dus lid sinds vandaag. Ik ben 35 jaar en heb al bijna heel mijn leven interesse gehad in de beurs. Toen ik een jaar of 11 was, wou ik absoluut mijn eerste aandeel kopen maar dat was dan buiten mijn vader gerekend hahaha.... die heeft het niet zo begrepen op al dat beleggen. Aanvankelijk ben ik begonnen met fundamentele analyse maar ik kreeg meer en meer interesse in de technische analyse. Ik wil daarmee niet zeggen dat TA beter is maar voor mijn beleggingsstijl heb ik daar het meeste aan. Ik wil verder iedereen nog veel leesplezier toewensen in dit forum!

Groeten,
Jurgen
Jurgen

Berichtdoor Jos op di 09 sep 2008, 07:50

Hoi Jurgen,
Dat is een hoop ervaring die je meebrengt, vanaf je 11de al is wel erg vroeg, nog eerder dan Buffett? ;)
Welkom iig! :)
"It is better to struggle in the service of one's dreams than to find instant success at meaningless work." Brett Steenbarger
Jos

Berichtdoor Jurgen op di 09 sep 2008, 18:43

Wel laten we zeggen dat ik meer dan een normaal kind geïnteresseerd was in alles wat met beleggen te maken had :D ... Het echt aankopen van aandelen is pas een 10 tal jaar geleden gebeurd.
Jurgen

Berichtdoor luc mercier op di 03 aug 2010, 18:00

Hallo ,

Ik ben Luc en nieuw sinds gisteren , van beleggen heb ik nog totaal geen kaas gegeten maar de wereldecomomie en de kunst van het beleggen in het bijzonder, interesseert me sterk .Ik ben momenteel een boek aan het lezen voor beginners( lees dummies ) Misschien zal ik ook wel een cursus starten met afstandsonderwijs om na mijn dagtaak door te nemen want simpel lijkt het zeker niet . Hopelijk zie ik na een tijd toch enkele bomen door het bos .Proficiat aan de beheerders om dergelijke site op touw te zetten waar heel wat mensen veel kunnen uit leren .

Groeten Luc
luc mercier

Vorige

Keer terug naar Beurscafé